Dostawa i płatności

Bezpieczeństwo przesyłki

Większość produktów, które wysyłamy to produkty płynne, w szklanych opakowaniach, dlatego przykładamy bardzo dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym.
Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej i miękkich wypełniaczy.

Staramy się odpowiednio zabezpieczać przesyłki, aby docierając do Ciebie były nieuszkodzone.
W momencie, kiedy paczka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

Dostawa

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 3-4 dni od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć. Informację o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia znajdziesz zawsze na stronie produktu.

Jeśli spotkają nas jakieś trudności i nie jesteśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.

Zamówiony towar może być:

  • odebrany osobiście (po powiadomieniu o przygotowaniu zamówienia),
  • dostarczony Kurierem GLS Poland (przewidywany czas dostawy: 1 dzień roboczy).

Pamiętaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej  miękkich wypełniaczy), jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

Sposoby płatności

W naszym sklepie online możesz zapłacić w następujący sposób:

  • za pobraniem, zapłacisz kurierowi w momencie odbioru przesyłki (dodatkowa opłata za pobranie wynosi 2zł),
  • za pomocą systemu płatności elektronicznych PayU,
  • zwykłym przelewem bankowym - numer konta otrzymasz przy składaniu zamówienia. Dodatkowo podajemy go tutaj:

    ING Bank Śląski: 40 1050 1070 1000 0023 1376 6970

    Dane do przelewu:
    Błysk Sp. z o.o.
    Ul. Rolnicza 137
    44-336 Jastrzębie-Zdrój

    Tytuł przelewu: NUMER TWOJEGO ZAMÓWIENIA - tytuł przelewu jest niezbędny do prawidłowej weryfikacji płatności. W przypadku jego braku może to mieć wpływ na opóźnienie procesu księgowania płatności, a tym samym wysyłki zamówienia.
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl