Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu/paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Błysk Sp. z o.o.
SKLEP INTERNETOWY PROVOCATER.pl
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój



Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Błysk Sp. z o.o.
SKLEP INTERNETOWY PROVOCATER.pl
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl