Zwroty i reklamacje
Wymiana towaru
1. Nie ten kolor? Daj nam znać, że chcesz wymienić towar. Masz na to 14 dni od daty otrzymania towaru. Możesz na przykład:
- napisać do nas na adres:
Błysk Sp. z o.o.
Dział zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój - napisać do nas na sklep@provocater.pl
Możesz skorzystać z naszego wzoru formularza wymiany towaru, który jest dostępny TUTAJ, jednak nie jest to obowiązkowe.
2. Zapakuj dokładnie wymieniany towar i wyślij na adres:
Błysk Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój
Masz na to kolejne 14 dni. Przesyłkę musisz nadać na swój koszt. Nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt!
3. Pamiętaj, że wymieniany towar musi być:
- nieużywany,
- w swoim oryginalnym opakowaniu.
Uwaga! Uszkodzony lub niekompletny towar nie podlega wymianie i zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.
4. Jeśli produkt, na który dokonujesz zamiany jest droższy od towaru wymienianego, prosimy o przelanie różnicy w cenie na nasze konto:
40 1050 1070 1000 0023 1376 6970
ING Bank Śląski SA
ul. Sokolska 34
40-080 Katowice
5. Jeśli produkt, na który dokonujesz zamiany jest tańszy od towaru wymienianego oczywiście zwrócimy Ci różnicę. W formularzu zwrotu podaj numer konta, na który mamy ją przelać.
Prawo do odstąpienia od umowy
1. Rozmyśliłeś się? Chcesz zwrócić towar? Daj nam znać! Możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas o tym, przesyłając nam jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz na przykład:
- napisać do nas na adres:
Błysk Sp. z o.o.
Dział zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój - napisać do nas na adres e-mail: sklep@provocater.pl (jeżeli skorzystasz z tej możliwości, prześlemy Ci niezwłocznie wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie informacji o odstąpieniu od umowy)
Możesz skorzystać z naszego wzoru odstąpienia od umowy, który jest dostępny TUTAJ, jednak nie jest to obowiązkowe.
Możesz również skorzystać z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, który jest dostępny TUTAJ.
Pamiętaj! Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni od daty otrzymania towaru!
2. Zapakuj dokładnie zwracany towar i wyślij na adres:
Błysk Sp. z o.o.
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój
Masz na to kolejne 14 dni. Przesyłkę musisz nadać na swój koszt, nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt.
3. Pamiętaj, że odstępując od umowy towar musi być:
- nieużywany,
- w swoim oryginalnym opakowaniu.
Uwaga! Uszkodzony lub niekompletny towar nie podlega wymianie ani możliwości odstąpienia od umowy i zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.
4. Maksymalnie do 14 dni od chwili, w której dostaniemy od Ciebie przesyłkę, prześlemy pieniądze do Ciebie. Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty pierwotnej wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
Informacje na temat Twojego prawa do odstąpienia od umowy znajdziesz również w Regulaminie.
Reklamacje
1. Zauważyłeś wadę towaru? Daj znam znać! Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi.
2. Reklamacja nie obejmuje cech produktu (np. gęstość) lub działania produktu wynikających z jego złego użytkowania.
Poniżej znajdziesz instrukcję reklamacji krok po kroku.
Złożenie reklamacji krok po kroku
1. Aby złożyć reklamacje możesz na przykład:
- napisać do nas na adres:
Błysk Sp. z o.o.
Dział zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój - napisać do nas na adres e-mail: sklep@provocater.pl (jeżeli skorzystasz z tej możliwości, prześlemy Ci niezwłocznie wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie reklamacji )
Możesz skorzystać z naszego wzoru formularza reklamacyjnego, który jest dostępny TUTAJ , jednak nie jest to obowiązkowe.
Pamiętaj, żeby opisać nam zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach reklamacji. Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:
- wymiany produktów na nowe,
- naprawy produktu,
- obniżenia ceny,
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
2. Zapakuj dokładnie reklamowany towar i wyślij na adres:
Błysk Sp. z o.o.
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój
Przesyłkę musisz nadać na swój koszt, nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci koszty wysyłki.
3. Informację dotyczącą rozpatrzenia Twojej reklamacji prześlemy na podany przez Ciebie adres pocztowy lub adres e-mail do 14 dni od daty otrzymania go.
Informacje na temat reklamacji znajdziesz również w Regulaminie.